Den lilla hjärtattacken

09.10.2017 kl. 13:21

 

"Halv nio på kvällen sitter jag där och vet inte riktigt o jag ska gråta eller skratta för att jag måste köpa en ny biljett för samma pris och vara 108€ fattigare. Men VR:s kundbetjäning på tåget kanske inte är den bästa så är den på deras hemsida helt underbar. För såg att de kundbetjäningen var öppen till 22.00, så jag ringde, fick betjäning på svenska och behövde inte vänta alls. Förklara mitt problem och denhär underbara människan på andra sidan telefon fixade det helt gratis att jag fick min biljett ändrad till rätt dag."

 

Kia blev positivt överraskad av en vänlig själv på VR.

 

Nanó Wallenius
Kommentarer (0)
Spamfilter
Skriv siffran 10 med bokstäver:

HEMMA HOS-FILMER SOM JULIA GJORT MED TRE AV RATATAS MER AKTIVA BLOGGARE

Tipsa oss om vad du vill se på framsidan! Tillsammans gör vi Ratata.

Spamfilter
Skriv siffran 2 med bokstäver:
 

 

@ratata.fi på instagram!